GammaRay till Sverige!!!

JIPPIE!!!! KAI HANSEN BAND KOMMER TILL SVERIGE!!

Datum Ort Spelställe
25/3 Malmö KB
26/3 Göteborg Brew House
27/3 Stockholm Klubben

Det är datumen! Grymt skoj faktiskt. Jag såg GammaRay när de var i Stockholm tillsammans med Helloween på "Hellish Rock" turnén 2007 och har velat se dem igen sedan dess. Om jag ska vara ärlig så var det en av få gånger som jag upplevt förbandet (vilket ju, oavsett vad som sades om "co-headline", var GammaRay) var bättre live än huvudbandet (Helloween). Inte mycket bättre, men ändå lite :-)

Efter detta kommer det väll knappast som någon överraskning att jag MÅSTE se dem när de kommer till Stockholm. Jag ska köpa biljett så fort jag får pengar (något som det just nu är väldigt ont om)!
Det enda som är lite synd är att de spelar på Klubben. I min mening förtjänar GammaRay en betydligt större publik än vad som ryms där... jag tänker MINST ARENAN!

Men ja ja. Det är väll bara att acceptera att folk i den här stan inte har någon musiksmak och endast går på rockkonsert när det rör sig om RIKTIGT STORA band som KISS och Iron Maiden. Inte för att de har den minsta aning om musiken. Utan för att det helt enkelt är coolt. Idiots!!

Nu märker jag att jag helt har flippat ur i det här inlägget :-P (något som jag tror beror på att skolan har börjat igen vilket har lett till att jag måste gå upp på omänskliga tider vilket i sin tur gör att jag är för jävla trött nu, haha. Men imorgon är det sovmorgon, JIPPI. Då börjar jag inte fören 12!) så jag ska sluta skriva nu innan jag skriver något helt ogenomtänkt (vilket jag dock kanske redan gjort, vad vet jag).

Så good bye all my little readers! Idag orkar jag inte kolla stavningen så jag ber om ursäkt för alla stavfel :-P hehe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg dom också i sthlm :D det var mäktigt

2010-02-22 @ 20:18:41
URL: http://decadence.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0