GammaRay biljett köpt!

Så var det ordnat tillslut också! :-)
Det känns skönt. Apa vad det ska bli roligt :-D

Jag måste också säga att det ska bli intressant och roligt att se förbandet, Freedom Call. Jag har endast lyssnat lite på dessa tyskar men det jag har hört har varit bra. Spännande.

När vi ändå är inne på förband så ska det även bli spännande att se Dream Evil igen (som förband till Stratovarius)! Jag såg dem som förband till HammerFall på Gröna Lund 2007, men då hade jag ingen aning om vilka de var. Nu har jag bättre koll och det ska bli skoj att de dem. Vidare så tror jag även att jag har kommit på varför de har flyttat konserten från Tyrol till Klubben. Jag såg nämligen nått på TV om att Jerry Williams ska hålla på och leka på Tyrol nu framöver. Och då är det ju naturligt och självklart att man flyttar Stratovarius... eller hur?

Jag har egentligen inte så mycket mer att skriva idag (har grymt mycket annat att göra och tänka på just nu... ni vet... såna där extenciella frågor som; vad fan ska man göra när skolan tar slut?). Men innan jag lämnar er vill jag tipsa om en bra och intressant intervju med Michael Kiske. LÄS DEN HÄR! Den handlar om allt som händer kring människan just nu. Ett litet intressant utdrag lyder såhär:

Fanclub:
What are the future plans for UNISONIC? A new album, promotional video clip, tour in European festivals, tour in other places (South America, Japan, Usa, etc), and live Dvd?
Michael: All that and more!
The lazy days for Mr. Kiske are finally over now, and I am very glad about it.

Now isn't that something! Good bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0