Random talk...

Hej hopp alla semesterfirare!!
Eller är semestern slut nu? Det är den va? För de flesta i alla fall, skulle jag tro. Själv vet jag inte riktigt när min tar slut. För första gången i mitt liv är jag nämligen helt utan sysselsättning. Spännande, spännande! Vi får se vad som händer, hehe. Är det någon där ute som har ett äckligt överbetalt arbete till mig? :-)

Hur som helst. Detta skulle ju kunna betyda att jag skulle få mer tid till denna blogg. Och det är ju sant. Det är bara det att det knappt händer någonting just nu. Men det kommer! Alla världens hårdrocksband har ju en löjlig vana att släppa viktiga nyheter och liknande samtidigt. Så mer sånt kommer väll att komma här tids nog.

En annan sak som kommer att komma på bloggen är en track-by-track recension av Iron Maidens nya platta, The Final Frontier. Jag är fortfarande helt frälst! Men nu ska jag låta den vila ett tag innan jag tar tag i recensionsarbetet.

Sedan kommer De 10 att göra en storslagen comeback!! Hittills har jag ju listat de tio bästa musikvideorna och balladerna inom hårdrocken. Relativt harmlösa, men skojiga, ämnen alltså. Den listan jag håller på att sätta ihop nu tror jag dock kommer få X antal personer att bli pissed på mig! HAHA. Det ska bli skoj att se om någon verkligen blir riktigt pissed! Vad det är för ämne tänker jag dock inte avslöja ännu.

Hm... Vad mer kan jag snacka om när jag ändå håller på? Jo! Att denna vinter ser ut att bli en av tidernas bästa Power Metal vintrar! Som ni ser till vänster så har jag ju redan biljett till Sabaton och Helloween. Men nu har även Rhapsody of Fire och Avantasia börjat släppa speldatum. Visserligen har de ännu inte släppt några Sverige datum, men det lär ju med lite tur komma.
Passar perfekt nu när jag inte har någon inkomst, HAHAHA.

Det var allt för idag!
Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0