Nothing

Jag har faktiskt INGEN aning om vad jag ska skriva här. Detta har hänt förut men då har det i alla fall funnits NÅGONTING att skriva om! Nu = nothing! En göra en ny "Textrader..." är för tidigt, jag har ingen lust att skriva någon recension eller "Legendary Albums" just nu och det har inte hänt ett skit intressant i metal världen. Så vad ska man göra? Jag vet inte! Jo, jag kan skriva att jag nu har vant mig vid den nya Sonata Arctica plattan The Days of Grays och att jag tycker att den är helt underbart bra, lite som en blandning mellan Unia och deras tidigare verk. Så... nu har jag skrivit det... en recension kommer att komma någon gång inom den närmaste framtiden tror jag. Nu då? Vad ska jag skriva nu? Kanske att det är helt satans omöjligt att hitta en bra och billig replokal i sen här förbaskade stan? Nja... det är visserligen helt sant, men då skulle ju den här bloggen bli FÖR personlig... eller?

Nej, jag vet inte jag... vad ska jag skriva?

Kanske... tralalalalala?

Men vänta nu... nu vart det ju ett ganska lagom långt inlägg i alla fall. Visserligen står det bara en massa skit... men ändå!

Nu ska jag avsluta detta förvirrade inlägg med att, med tanke på det otroligt populära och kvalitativa TV programmet "Kändisdjungeln", visa ett litet videoklipp med allas vårar favorit djungel trummis och det band han för närvarande spelar i :-P




Bye, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0