Vad gör man...

... när man inte har någonting att skriva om? Det finns några olika sätt att tackla den situationen. Jag skulle kunna skriva ett inlägg om att allas våra schlagerstjärnor The Poodles släppt en ny platta. Jag skulle kunna skriva att den verkar lovande men att jag ändå inte ska köpa den för att den inte intresserar mig det minsta. Jag skulle kunna ta upp andra bra skivor som verkar bra men som jag av olika anledningar inte har något intresse av att införskaffa. Jag skulle också kunna skriva om att Nucturnal Rites verkar vara på gång snart igen. Jag skulle kunna skriva att Masterplan snart också verkar vara på fötter med en ny sångare. Men eftersom inget av dessa band har publicerat någonting annat än inlägg om att de snart ska offentliggöra dessa saker så skulle dessa inlägg bli tråkigt. Jag skulle kunna skriva något om Sonata Arcticas nya platta som det snart börjar närma sig slutmixning för. Men eftersom det inte finns så mycket att skriva om det så skulle även detta bli ett tråkigt inlägg. Jag skulle kunna skriva om att HammerFall kommer till Grönanan på fredag, men eftersom jag redan gjort det så känns det onödigt. Sist men inte minst så skulle jag kunna skriva om att jag fyller 18 på onsdag. Men eftersom det här inte är någon "personlig" blogg så är det helt uteslutet.

Jag väljer istället att visa ett liveklipp med ett band som jag har börjat uppskatta mer och mer. Svenska Sabaton. Här med låten The Price of a Mile (som för övrigt tagit platsen som min favorit låt med bandet). Mycket nöje!



Kommentarer
Postat av: Dennis

Sabaton är fan bäst live :)

2009-05-24 @ 21:46:51
URL: http://baronlacroix.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Ruggigt bra låt av ruggigt bra band.



Fyller förövrigt också år på onsdag-vi ses på Grönan

2009-05-24 @ 22:44:50
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0