ESC

Så står det på tangenten längst upp och längst till vänster på tangentbordet. Vad trodde ni jag menade med titeln egentligen?

På tal om musik på TV (eller, var det verkligen på tal??) så kom äntligen Edguy DVDn igår :-D :-D. Jag har hittills bara hunnit kolla på konserten, och alltså inte entimmes dokumentären, och jag måste säga att det är riktigt jädra bra! Nu har jag ju sätt Edguy live på riktigt, och det är såklart en helt annan känsla. Men man känner av känslan i DVDn. Det är också coolt att se dom på en större scen än Klubbens lilla. En längre recension kommer inom kort, när jag även sätt dokumentären!

Det var väll egentligen allt som jag hade att säga för idag (kalla det ett alldeles för kort inlägg om ni vill, I dont care that much really).

Men innan jag går har jag en person som vill hälsa! Martin Buss hälsar er alla en trevlig helg! So long!

Martin Buss Himself!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Haha, den rubriksättningen och inledningen var stor humor:D

2009-05-15 @ 08:40:54
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0