Team Kotipelto vann finska Körslaget!

Som jag tidigare meddelat så har ju Stratovarius sångare Timo Kotipelto varit med i den finska versionen av tv-leken "Körslaget". Nu så har han, precis som herr Joacim Cans, gått och vunnit hela grejen med sin kör! Detta måste gratuleras! Så, GRATTIS TIMO KOTIPELTO FÖR ENASTÅENDE INSATSER! (även fast jag, som ju bor i Stockholm, inte följt något av avsnitten. Kan ju liksom inte finska :-P).

För att avsluta min lilla gratulation så tänkte jag visa ett klipp med Timo och hans kör. I detta klipp så är han med och sjunger, och låten är Hunting High and Low, i orginal med just Stratovarius. Mycket nöje!

That's it for today folks! Have a nice weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0