Rockin' all over... Öland!

Juppelijuppelupp! Imorgon bär det av till Öland för att bevittna rockveteranerna i Status Quo när de spelar på Borgholms slottsruin. Det ska bli skojigt att se! En annan lite spännande sak är stället som vi ska bo på (två nätter), "Olles Bed & Breakfast", det kan vara precis vad som helst, hehe. Men hur som helst. Imorgon ska vi stiga upp med tuppen för att köra cirka 30 mil till Oskarshamn för att sedan ta Ölandsförjan till Öland. Det blir alltså en lååååång resa. På fredagen blir det lite "turistande" på Öland för att sedan se gubbarna på slottsruinen och på lördag bär det av hemåt igen! Full fart alltså.

På tal om konserter och sånt så har jag nu införskaffat en jädra massa biljetter (vilket du kanske redan har sett här bredvid). Det blir nämligen både Magnum, Sonata Arctica och Stratovarius som jag ska se, inom rymden av ett halvår! Sonata har jag sett förut, så dom vet jag är bra live, men Magnum och Stratovarius ska bli skojiga att se!

That's all for today folks!! Kanske blir det ett inlägg här när jag kommer tillbaka från Öland, kanske med några bilder med Status, men tills dess... HARE GÖTT!!!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh...jag missar Stratovarius med ett halvår :( Så sur för att det är 18årsgräns :/

2009-07-15 @ 20:57:11
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Jag har en diskussion med mig själv om jag ska se Sonata Arctica eller inte. Vad tycker du? Själv ska jag när lönen kommer beställa biljetter till W.a.s.p

2009-07-16 @ 07:45:08
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Svar: Jo, det är väldigt irriterande faktiskt...

2009-07-20 @ 18:23:49
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0