Warriors Of The World United

Jaha, så har man varit med om det också. Att man så lätt kunde ta sig igenom en sån metalldörr hade jag inte trott. Men tydligen så tar det bara typ 5 minuter fört "proffsen". Som tur är så är nästan allt kvar. Det enda som är borta är lite pengar och smycken och sånt som man egentligen kan klara sig utan. Men lite surt ändå.

Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva idag. Det har fortfarande inte hänt något nytt inom metal. Och jag är ganska trött faktiskt, så jag orkar inte skriva någon recension eller nått.

Istället så ska jag avsluta med lite hederlig trygg Heavy Metal. Ibland kan det vara skönt att höra på ett band som liksom bara kör på som de alltid gjort. Därför är dagens låt från det amerikanska bandet Manowar. Låten heter likadant som det här inlägget, Warriors Of The World United. Om jag inte har helt fel så handlar den om samma sak som de flesta andra Manowar låtar också, nämligen just Metal.


Och Jippi för att min Bas är kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0