Slut på ledigheten

Jaha. Då var jullovet slut. Jag måste säga att det har gått ovanligt snabbt i år. Det känns som det bara var några dagar sen det var skolavslutning. Ska det verkligen gå så här fort?

Imorse när jag vaknade reflekterade jag lite smått att den tiden som jag vaknade så skulle jag redan ha haft två lektioner följande dag. Det får en att må smått illa. Nu väntar ett antal veckor med tidiga mornar och jobbiga läxor på eftermiddagarna, innan vecka nio och sportlovets lugn kommer som en varm filt en iskall vinterdag. Jag funderar lite på hur jag ska hinna med alla de uppgifter som redan imorgon kommer att börja ramla över mig, samtidigt som jag ska komma igång med gymmet igen och försöka starta någon form av band.

Men jaja. Allt brukar ju lösa sig på ett eller annat sätt. Och jag kan ju alltid trösta mig med att jag troligtvis kommer att kunna hämta ut mina två skivor som jag beställt på MegaStore imorron efter skolan. De skivor jag beställt är Edguy - The Singels och Sonata Arctica - Reconing Night.

Och därför så känns det nu naturligt att avsluta mitt inlägg med lite Sonata Arctica. Detta är ett liveklipp från deras DVD For The Sake Of Revenge där de framför låtarna Gravenimage och Don't Say A Word. Hej hopp och hej då!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Tack! Jo det borde du göra ^^ Var så trött på min digitalkamera som säkert är över 5-6 år gammal så jag förtjänade den här :P. Visste inte att du också var intresserad av foto? :)



Ha det bra och skolan ordnar sig nog ^^

2009-01-08 @ 07:44:27
URL: http://psychedelicsweetie.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0