Tomorrow...

Ibland blir man sått irriterad. Det kan vara över småsaker som att det sitter en skrikande unge bredvid på bussen, eller att man får total black out på matteprovet.

En sak som jag blev lite smått irriterad på var detta: HammerFalls nya platta skulle släppas den 20de februari, det har alltid sagts den 20de februari. När jag sen fick veta att även Place Vendome (där allas våras Michael Kiske sjunger) släpper nytt den 20de februari så tänkte jag vara smart och slå två flugor i en smäll. Så jag beställde båda dessa på Ginza, som faktiskt är väldigt bra med att skicka varorna så att de kommer fram på releasedagen. Och vad händer då? HammerFall bestämmer sig för att flytta releasen till den 18de (bara i Sverige dock)! Det betyder att den kom ut igår, men jag får den imorgon!!! Va fan!!!

(är det inte underbart att man inte har värre saker att bli småsur över, hehe).

Vi går vidare med HammerFall. För igår spelade de nämligen i SVTs "Popcirkus". De spelade två låtar från nya plattan och klassikern Hears On Fire. De blev även intervjuade av Kristian Luuk (som var väldigt påläst, stor eloge!). De var även på Nyhetsmorgon imorse.

Men nu, från Popcirkus igår: Any Means Necessary, från nya plattan men HammerFall!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0