Kiske is Back!!! (och från och med nu så gillar jag absolut inte Ginza längre)

Till att börja med måste jag säga att mitt förtroende för Ginza för evigt har förstörts!!  Det kanske låter lite dramatiskt, men när de inte skickar mitt sedan länge efterlängtade exemplar av HammerFalls nya platta så måste man ta till lite dramatik. Tanken var att jag skulle fått HFs nya platta, tillsammans med nya Place Vendome släppet, i fredags. Men vad händer? Ingenting! Jag hade inte ens fått något mejl om att det var skickat. Så, jag var självklart tvungen att skriva till Ginzas kundtjänst om detta.

Allt detta hände i fredags. Idag har jag fortfarande inte fått mina skivor! Jag har heller inte fått något svar på min mejl!! Nu börjar jag bli riktigt sur, jag funderar faktiskt på att från och med nu skita i Ginza och börja beställa från Cdon istället! Jag lider av alvarlig HammerFall abstinens här!!

Men nu raskt över till något gladare. Place Vendomes nya platta, med Michael Kiske på sång, är nu släppt (en annan skiva som jag beställde på Ginza och som jag ännu inte fått by the way). Jag har som sagt inte fått albumet ännu, men nu har i alla fall videon till låten My Guardian Angel blivit släppt. Detta betyder att Michael Kiske, för första gången sedan 1996, åter kan ses på video! I och för sig är videon ganska tråkigt, men låten och bara att Kiske är med väger upp det hela. Jag publicerar den här nedan. Lyssna, titta, njut och börja bojkotta Ginza (hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0