HAPPY Christmas!

Jag är glad idag. Jag är RIKTIGT glad idag! Men det har inte att göra med det som de flesta andra bloggare som jag följer är glada över idag (nämligen att Iron Maiden i sommar kommer att headlinea Sonisphere festivalen i Stockholm tillsammans med bland andra Heaven & Hell och Alice Cooper), utan någonting helt annat!! Jag tänker dock inte berätta vad det är ;-) lite mystery måste det ju finnas kring det hela. Men jag kan ge några ledtrådar.

Ledtråd 1: Det har kostat en JÄVLA massa pengar
Ledtråd 2: Det har tagit en himmla tid
Ledtråd 3: Nu har jag fått ett särskillt tillstånd att göra en viss grej helt själv
Ledtråd 4: Det har med fladdermöss att göra... eh... eller... det kanske var långsökt... men om man tänker riktigt noga kommer man på det :-P

Så det är därför jag är glad idag :-D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...
'CAUSE NOW I'M...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Du har tagit körkort ;)

2009-12-10 @ 18:38:32
Postat av: darja

är du inte minsta lilla glad för att maide, mötley, slayer och alice kommer till sthlm? :O

2009-12-11 @ 13:08:00
URL: http://wilmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0