One Year Of Metal Preaching

Jaha, då har man hållit på med det här i ett helt år. Jädrar!!! Hur har jag orkat hålla på i ett år??!!! När jag startade den här bloggen så tänkte jag att jag skulle orka hålla på i max 2 månader. Sen skulle ämnena ta slut och jag skulle inte orka skriva någonting mer. Så fel man kan ha...

Jag har funderat på vad som har gjort att jag fortfarande håller på med den här bloggen (som faktiskt tar tid att underhålla, trots att jag bara skriver en massa dynga, hehe) och jag har kommit fram till två saker. Dels så tar ämnena aldrig slut, i alla fall inte när man har den inriktningen på bloggen som jag har, och för det andra så tycker jag nog (djupt där inne) att det är ganska kul. Jag menar, vem gillar inte att skryta över hur mycket man kan inom ett visst område, hehe. Den stora frågan nu är; kommer jag att orka ett år till? Svaret på den frågan är nog allra troligast; NEJ! Men vem vet, jag har ju överraskat mig själv förut. Jag kanske kommer att hålla på med det här år ut och år in... eh, eller inte. Vi får se... Hur som helst så har jag inga planer på att sluta inom en ganska överskådlig framtid.

Nu över till någonting helt annat; The Pirate Bay domen. Hehe, nej jag skojade bara. Det ända som jag ska säga är egentligen bara; FY SATAN VAD RÄTT!!!! Ner med de trångsynta fåntrattarna som tror att artisterna "ändå kan tjäna pengar, så vi kan sno deras grejer hur mycket vi vill, det är ändå ingen skillnad". Det är bara en massa ursäkter för att de själva är för snåla att stödja artisternas arbete. Nu tror jag dock att effekten snarare blir att fler börjar sympatisera med Piratpartiet (som by the way inte verkar ha många hjärnceller i ledningen, vice ordföranden har nämligen snackat i min skola, och jädrar...) än tvärtom, vilket ju inte är så trevligt....

Med det sagt så vill jag bara säga till de få läsare som jag faktiskt lyckats skaffa mig (både de som håller med om ovanstående och de som numera tycker att jag är dum i huvudet :-P) att; tack för att ni läser! Det är alltid skoj när någon faktiskt läser det som jag skriver ihop!

That's all for today folks! See you the first day of the new year of Metal Preaching from Mr.MASA!


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Grattis till ett år som bloggare:)



och tack för omtanken

2009-04-19 @ 18:56:32
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0