Ny beställing på MegaStore

Jag tyckte att de kunde få en chans till. Som någon kanske minns så blev jag ganska småsur på MegaStore förra gången jag beställde där ifrån. Men nu så ska de alltså få en ny chans. Varför? Det vet jag inte riktigt. Det liksom bara blev så när jag skulle kolla om de hade en skiva som jag ville ha på deras hemsida. De hade skivan, så jag beställde den plus två till.

Vilka skivor var det då kanske ni undrar. Eller inte... vad vet jag :-P
Skivorna jag beställde var i alla fall den nya Revolution Renaissance plattan (som är den andra, eller första... det beror lite på hur man ser på det) Age of Aquarius som nyligen blivit släppt (men som inte alls fått någon publicitet i Sverige, jag letade till exempel i två stora skivbutiker i Stockholm efter det, men de hade den inte), Sonata Arcticas smått klassiska Reckoning Night och tillsist Iron Maidens ännu mer klassiska Powerslave.

Age of Aquarius var den skivan som jag först tänkte beställa och Reckoning Night har jag letat länge efter. Powerslave slak mest bara med eftersom det var rea på det så den kostade bara 79 spänn :-D! Men den har jag faktiskt gått och tänkt på, mest för att den innehåller mina två favoritlåtar med Maiden, Aces High och 2 Minutes to Midnight.

Jaja, nu har jag upptagit din tid tillräckligt tycker jag, hehe :-P. Men stanna gärna kvar en stund till för att lyssna på när Tony Kakko och de andra berättar den tragiska historien om pojken som ville bli en riktig docka. Trevligt helg (och påsklov för de som har det, som jag tillexempel. Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0