I'm back, the man behind the mask!

Hej hopp! Nu är jag tillbaka från staden där folk kör omkring i små bilar och på moppar 24 - 7. Jad har sett en massa grejor. Colusseum, Forum Romanum och Pompeji (som i och för sig inte ligger i Rom, det tog ett antal timmar med turistbuss dit) bara för att nämna några. Det är saker som måste upplevas på riktigt för att förstå hur häftigt det egentligen är, det blir inte alls samma grej på TVn.

En annan kul sak är att Edguy nu har publicerat omslagsbilden till deras nya album Tinnitus Sanctus på sin hemsida. Självklart så publicerar jag den här också, titta bara lite längre ner på sidan. Och vad märker man då? Omslaget bär element från staden som jag jusst lämnat! Ibland är liven väldigt konstigt!

Hur som helst. Nu är jag tillbaka och kommer att fortsätta i samma takt som förut. Dock kanske något mindre nu i början då jag troligtvis får en hel del skolarbete att hinna ikapp med!
Hare tills nästa gång!

Edguy - Tinnitus Sanctus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0