Beroendeframkallande j**la spel

Idag så ska jag gå utanför temat för bloggen. Varför? För att det är min blogg och jag gör som jag vill med den, hehe.

I min skola så har vi datorer som vi arbetar på. Dessa datorer får BARA användas till skolarbete. INGENTING annat. Självklart så följer inte alla, läs ingen, den regeln till punkt och pricka. När jag har tråkigt (och inte måste lyssna på nåt föredrag) så brukar jag gå in och spela lite minispel på Internet. Det är kul och avkopplande och man blir snabbt på gott humör igen. Det vill säga om man inte hittar ett irriterande och beroendeframkallande spel, för då blir man på dåligt humör istället. De beroendeframkallande spelen är oftast de som är som mest simpla. Förra året var jag helt insnöad på ett spel som hette "Leo Steel" där man egentligen bara behövde trycka på en knapp! Trots det tog det mig en lång tid att klara det.

I år heter plågoanden "Shrunken Heads" och är minst lika irriterande. Vad det går ut på får du upptäcka själv för nu tänker jag nämligen dra ner DIG i desperationen som detta spel skapar. Tryck bara på ikonene här under. Jag kom till nivå 8. Hur långt kommer du? HAHA
Games at Miniclip.com - Shrunken Heads Shrunken Heads

Get three or more matching heads to clear them from the board!

Play this free game now!!

Mycket nöje och desperation, muhahaha

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Wiho..jag bara måste säga att jag kom till level 10! och att jag är benägen att hata dig för det här inlägget...

2008-09-02 @ 23:18:32
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha..jag överlever nog :P hur jag lyckades? jag vet inte, jag bara...spelade xD

2008-09-03 @ 17:28:07
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0