Nu är det snart dags...

...för många saker. Snart kommer det en ny Edguy video, vilket är spännande även om jag redan hört den nya låten (se mitt föregående inlägg).

På fredag kommer mitt efterlängtade paket från Ginza, innehållande den nya Gamma Ray DVDn (Hell Yeah - The Awsome Fouresome!), Nucturnal Rites plattan 8th Sin (ett band som jag tidigare aldrig lyssnat på. Så det ska bli spännande att höra hur dem låter) och en "best off" med The Scorpions (också ett band som jag tidigare helt förbisett).

Efter det så kommer det mest intressanta. Sonata Arctica på Tyrol. Det ska bli spännande. Dels för att jag aldrig tidigare varit på Tyrol, men även för att jag aldrig tidigare sett Finlands stoltheter live. När jag skriver detta så är det bara 13 dagar kvar.

Ja, ja. Det var egentligen allt för idag. Nu ska jag försöka börja på en "jätte rolig" uppgift i ämnet "Idrott och Hälsa". Jag ska skriva någon jävla examination på ämnet Kondition. Jag längtar verkligen.

Well, well. Här har ni ett live klipp på Sonata Arctica när de sjunger låten Fullmoon på festivalen Graspop i år. Mycket nöje!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sonata är helt underbara live, du kommer inte att bli besviken!

2008-10-19 @ 17:42:31
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0