Tales from a Wicked Mind... not

Hej och hå alla som läser min blogg. Nu tänkte jag göra lite reklam för mitt nya projekt!

Från och med nu så ska jag börja lägga upp alla mina berättelser som jag av en eller annan anledning har skrivit genom åren. Eller kanske inte alla föresten, den första är från i 6an. Ett annat krav är att alla berättelserna är humoristiska på ett eller annat sätt.

Första delen av den första berättelsen, Knasköping!, ligger redan uppe! Kolla in den på http://masa91.blogg.se/tales/index.html (länken finns också under rubriken "LÄNKAR".

Det ska också sägas att detta lilla projekt förhoppningsvis inte kommer att ta bort något större fokus från den här sidan ägnad år Hårdrocks musiken.

För att nu avsluta detta lilla inlägg så ska jag visa något som, nästan, har med ämnet att göra. The Book Of Heavy Metal med Dream Evil. Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0