Nya Edguy släpps imorgon! (Kenny hälsar)

Ja! Imorgon släpps Edguys nya och efterlängtade album Tinnitus Sanctus! Grymt Skoj ju! Direkt efter skolan imorron bär det av till Bengas på Drottninggatan för att inhandla mitt exemplar. Förhoppningsvis har dem special utgåvan med live plattan "Live in Los Angeles" som bonus där. Men, men. Jag blir lika glad åt standardutgåvan.

Med det sagt så kan avslöja någonting helt annat. En av mina favoritserier som liten blir nu långfilm på bio. Jädrar :-P Det rör sig om ingen mindre än Kenny Starfighter (spelad av Johan Rheborg) från planeten Mylta. Han gör nu långfilmsdebut i filmen "Kenny Begins". I tv serien (som förhoppningsvis någon som läser min blogg kommer ihåg, för den var helt underbar) så slogs Kenny mot Dr.Deo. I filmversionen heter skurken Rutger Oversmart. Roliga namn helt enkelt.

För att nu avsluta mitt inlägg som bara delvis (vilket är extremt ovanligt) handlade om metal så ska jag visa trailern till "Kenny Begins"! Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0