Jädrar...

Jag vet inte vad jag ska skriva, överhuvudtaget. I vanliga fall när jag inte vet vad jag ska skriva så brukar jag ändå kunna ta till någon nödlösning (se föregående inlägg till exempel), men nu är det helt tomt. Ingenting av värde har hänt inom ramen för vad jag tar upp på den här bloggen. Jag har heller ingen speciell text som jag tycker att det är värt att belysa, ingen ny skiva att recensera (eller jo, men ingen som jag hört tillräckligt), och ingen lust eller ork att skriva en "Metal Heads in Time". Vad gör man då? Jo, man tar till en nödlösning och visar en bra video istället.

Så här kommer den! Den coolaste videon av det coolaste bandet NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!! BANANKONTAKT!

(nästa gång får vi hoppas att jag har något vettigare att skriva :-P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0