HammerFalls Julkalender

Julen är snart här, med sina tomtar och bär, och du där, som läser här, kanske känner dig sådär, för du kanske heter Pär, och nu du dig lär, att allt inte är som det verkar här.

Hehe, min lilla juldikt från mig till er :-P. Den kommer nog att bli en lika stor klassiker som "Ring klocka ring" (men vänta, det är ju en nyårsdikt).

Nu när vi har kommit in i julstämmning så ska jag berätta att "The Templars of Heavy Metal" nu har startat en egen julkalender. Kalendern finns på deras hemsida, www.hammerfall.net. Varje dag enda till jul så kan man öppna en ny lucka, innehållande mer eller mindre intressanta saker. Ett exempel på en intressant sak är att de, den andra december, la upp en "making of" video till deras nya video, Any Means Necassary. Så om du är ett HF fan, gå in och kolla!

Tillslut så ska jag avsluta detta juliga inlägg med att visa den juligaste videon jag känner till. Den påläste känner igen både band, intro på videon (eller i alla fall vad den är inspererad från), julsången och på det sättet den framförs. Jag ska ge er en liten ledtråd (även fast jag tror att ni inte behöver nån), låten kommer från albumet "A Twisted Christmas".
Glad Advent alla tomtar och ikketomtar! (Jag har chockladkallender, det har inte ni. Nanananana...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0