God Jul!

I morgon är det julafton. Tror det var ett år sen sist (:-P) nu. Jag har egentligen inte mycket att skriva, förutom just god jul!
Men i all den här julhysterin, med att köpa julklappar med mera, glömmer vi inte bort vad julen egentligen handlar om?? Jo, men vem bryr sig? Skulle något här i Sverige, egentligen, fira jul om det bara handlade om att någon snubbe, som säkert ändå aldrig funnits, föddes för 2008 år sen? Nej det tror jag inte. Vilket gör mig ganska glad! Det visar hur långt i utvecklingen vi kommit! Till skillnad från vissa människor. Kolla in det här klippet:



Haha. Får mig att skratta högt varje gång. Men nu ska vi inte invänta julen med den här negativiteten runt omkring oss. För även om Gud hatar Sverige så finns det faktiskt andra gudar som gillar oss. Det här bandet har tillexempel i flertalet intervjuer uttryckt sitt gillande till Sverige.

Jahaja. Det var allt för idag! GOD JUL!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0