Ny bakgrunds bild :-P

Jahaja. Vad gjör man en dag då man inte har någonting att göra?? En ny bakgrundsbild till skrivbordet (på datorn :-P) förståss!!! Den blev faktiskt riktigt bra, till och med så bra att jag tänker visa upp den här!

Vidare så kan jag säga att jag precis har fått tillbaka respekten för The Poodles. Jag läste nämligen nyss, av någon outgrundlig anledning, deras turné blogg. Tydligen så hade Alex Schulman (jag kopierade namnet där ifrån, därför så står det rätt) satt dom på 3de plats på sin "utelista". Det tacklade dom på ett väldigt skojigt sätt. Om du vill läsa det så tryck på den här länken; http://www.finest.se/userBlog/?uid=5808&beid=1017093

Sådär. Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva idag. Men jag kan berätta att nästa inlägg troligtvis kommer att vara en ny del av "Metal Heads in Time", om vilket band/ vilken person det ska handla om har jag dock inte bestämt ännu.

Här är hur som helst min nya bakgrundsbild som jag pysslade med igår :-)
Min nya bakgrundsbild :-P
Tryck för att förstora :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0